Quina es la duresa de l'aigua?
L'aigua té una duresa alta. Tenim una duresa de 32,1º Francesos, que equivalen a 17,9º Alemanys.

 

L'aigua d'Olesa es pot beure?
L'aigua d'Olesa, reuneix totes les exigències sanitàries de salubritat, es bona per beure, es una aigua apte per l'ús de boca. Un detall ha tenir en compte es que aquesta aigua porta clor per desinfectar, i quan surt de l'aixeta fa una mica d'olor i té una mica de gust a clor, això se soluciona deixant reposar l'aigua uns minuts en un envàs obert, ja que aquest clor s'evapora.

 

Quina documentació es necessita per obtenir els descomptes de família nombrosa?
S'han de presentar a la nostra oficina els carnets de tots els membres de la família i el DNI del titular de l'aigua, l'últim rebut de l'aigua.

 

Quan temps es tarda en tenir aigua un cop feta l'alta?
Si no hi ha cap impediment, el mateix dia de tramitar-la o el dia següent el comptador ja està operatiu.

 

Quina documentació necessito per fer un canvi de compte?​​​​​​​

Es necessita la última factura pagada, DNI del titular i document bancari (certificat titularitat, o rebut) del nou compte. Aquesta documentació es pot entregar en les nostres oficines o be passar-la per mail (correu@cmineraolesana.cat).

 

Quina documentació es necessita per la reducció del cànon segons els habitants de la vivenda?
Si en la vivenda hi han empadronats 4 o més persones, s'ha de portar el DNI del titular o pagador de l'aigua, el full del padró i omplir el full de sol·licitud que s'entregarà en la oficina i adjuntar també una factura, a ser possible la última.

 

Quina documentació necessito per fer un canvi de nom?​​​​​​​

En els casos que el subministrament estigui fet amb un contracte d’arrendament, no es possible fer un canvi de nom. En els casos de títol de propietat, han de venir a les oficines, l’actual propietari amb el DNI i el nou propietari amb el DNI, escriptura de la finca i document bancari amb les noves dades bancàries (certificat de titularitat o rebut bancari)

 

Quina documentació es necessita per fer un canvi de pagador?​​​​​​​

En els casos que el subministrament estigui fet amb un contracte d’arrendament, no es possible fer un canvi de pagador. En els cas de títol de propietat, s’ha de presentar el DNI del titular, el DNI del nou pagador, la última factura pagada, document bancari del nou compte (certificat de titularitat o rebut bancari), i se’ls hi entregarà un document que han de signar les dues parts, el titular i el nou pagador.

 

Que s'ha de fer en cas de defunció del titular de l'aigua?​​​​​​​

Recordar que en cas d’arrendament de l’aigua, no es possible canviar el titular. En el cas de títol de propietat s’ha de portar el certificat de defunció, i l’acceptació de l’herència, i tots els hereus hauran de presentar el DNI i personar-se per a fer la gestió. En cas de no poder personar-se tots els hereus, podran fer una autorització, amb còpia del DNI, a uns dels hereus per a que pugui fer la gestió en el seu nom

 

Què és l’Oficina Virtual?
És l’oficina online de la Comunitat Minera Olesana. A través d’ella pots realitzar tràmits relacionats amb les teves factures i servei de subministrament, enviar incidències i realitzar qualsevol consulta.

 

Com puc rebre les factures en format digital?
Només cal registrar-se a l’Oficina Virtual de la CMO des d’aquest enllaç

 

A l’Oficina Virtual, puc consultar sempre que vulgui les meves factures?
Sí. Podràs veure tant la darrera factura actualitzada com consultar les factures de mesos anteriors dins del teu espai privat de l’Oficina Virtual.

Newsletter
Vols rebre l'actualitat de la Comunitat Minera Olesana al teu correu? Subscriu-te i et mantindrem informat.