La Comunitat Minera Olesana ha preparat una nova campanya per difondre i promoure els valors i el funcionament de l’economia social entre la ciutadania. I ho ha fet agafant d’exemple la pròpia experiència de la CMO al camp de la gestió del subministrament i abastament d’aigua, que desenvolupa amb un model singular, tot lluitant per oferir als olesans i olesanes una aigua amb totes les garanties qualitat i practicant els valors de l’economia social. La campanya consisteix en explicar els detalls del funcionament intern democràtic de la cooperativa de l’aigua, però també els valors que practica durant el seu dia a dia. Amb les cooperatives, tothom hi guanya: la Comunitat Minera Olesana n’està convençuda .
D’aquesta manera, la campanya asssenyala que la Comunitat Minera Olesana és molt sensible a les necessitats dels olesans i olesanes. De fet, cal recordar que realitza aportacions econòmiques a altres organitzacions de la vila per fer front a la pobresa i l’exclusió social, dona ajudes a les beques de menjador i ajuda al col·lectiu de la gent gran, entre d’altres. I és que la CMO treballa per aconseguir el desenvolupament sostenible d’Olesa de Montserrat en els àmbits econòmic, social, cultural i ecològic, i les decisions les prenen els socis. Alhora, defensa el civisme i la corresponsabilitat, el manteniment de l’harmonia entre l’home i el seu entorn, i difon el cooperativisme i l’economia social al món educatiu local.
La campanya posa alhora l’accent en la forma com es prenen les decisions dins la CMO. L’acció explica que el funcionament de la Comunitat Minera Olesana es basa amb els principis de la democràcia. Així, l’òrgan sobirà de la Comunitat Minera Olesana és l’Assemblea General de Socis, que es reuneix, almenys, dos cops cada any. La campanya, però, també serveix per explicar que, el poder executiu, en canvi, recau sobre el Consell Rector.
Format per un president, un sotspresident, un secretari, un tresorer, un comptador i diversos vocals, té l’obligació d’explicar davant l’Assemblea tot allò que es duu a terme. És per això que aquest equip de persones redacta cada any una memòria econòmica i d’explotació i hi expliquen les millores, les reposicions i les inversions que s’han realitzat. Alhora, avancen quins projectes tenen en ment tirar endavant el proper any. Però la campanya també posa el focus en l’organigrama d’explotació que té la cooperativa de l’aigua, que està encapçalat per un director-gerent i inclou el personal d’administració i les persones responsables de fer el control de gestió de consums, del tractament d’aigua potable, del manteniment de la xarxa i del control de qualitat, a banda de la gestió comercial.
La campanya de difusió dels valors del cooperativisme i de l’economia social també posa l’accent en algunes xifres que demostren l’èxit del model: el fet que Olesa de Montserrat compti amb un preu del m3 d’aigua subministrat notablement inferior a la mitjana de Catalunya; l’evolució del número de socis i punts de servei; i l’evolució de la inversió anual, que no ha parat de créixer.
<a href=https://vsantabusev.com/>antabuse</a>
<a href=http://vscialisv.com>buy cialis daily online
<a href=https://gcialisk.com>cialis 20 mg
<a href=https://priligyset.com/>buy dapoxetine online
Viagra Masculino Reopeslola https://asocialiser.com/ - cheapest cialis online GymnHymn how to get levitra BivenepinE <a href=https://asocialiser.com/#>buy cialis on line</a> Boodiagoanda Do They Sell Trazadone Over The Counter
Cephalexin Keflex LabSmigmaPab https://ccheapcialisl.com/ - cialis buy StoniUnsossy Purchasing Progesterone Website With Free Shipping loolfeclix <a href=https://ccheapcialisl.com/#>Cheap Cialis</a> Tautactina Costo Priligy Generico