Logotip de la celebració del 150è aniversari de la CMO.
Comunicat de la Comunitat Minera Olesana sobre la situació de la COVID-19
15/03/2020

La Comunitat Minera Olesana, arran dels darrers esdeveniments i informacions oficials sobre les mesures a prendre per intentar frenar la propagació del Coronavirus (COVID-19), informa que aquest dilluns 16 de març de 2020 activarà un pla de contingència adaptant-se a la situació sanitària que viu el país. L'aplicació del pla comporta les següents conseqüències

• Atenció a l'usuari no presencial. Des d'aquest dilluns 16 de març de 2020 i durant un període mínim de 15 dies, l'oficina del carrer Alfons Sala, 42, d'Olesa de Montserrat romandrà tancada al públic L'atenció als usuaris i usuàries s'oferirà exclusivament per via telefònica (93 778 18 99) o per correu electrònic (correu@cmineraolesana.cat). L'atenció no presencial va encaminada a protegir la salut dels empleats, dels socis i sòcies i dels usuaris de la cooperativa de l'aigua.

• Reparació d'avaries i servei assegurat. El servei de reparació d'avaries de la CMO queda en tot moment assegurat. De la mateixa manera, també seguirà en funcionament com és habitual el telèfon de servei 24h de la cooperativa (93 778 02 95).

Alhora, la CMO recorda que el subministrament d'aigua a Olesa de Montserrat està garantit en tot moment, així com també ho està el servei de manteniment de la xarxa.

Aquestes mesures, que poden anar actualitzant-se segons l'evolució de la situació, responen a les indicacions i recomanacions emeses per les entitats sanitàries i governamentals competents durant les darreres hores, que intenten reduir la propagació de la COVID-19 i evitar el col·lapse del nostre sistema sanitari.

Agraïm la seva comprensió i preguem que disculpin les molèsties que els pugui generar.

El President

El Consell Rector

Olesa de Montserrat · Diumenge, 15 de març de 2020

Escriure un comentari
* Camps obligatoris

0 + 0 -
Josep Maria, 05/05/2020 - 14:27h

S'han afegit cloramines a l'aigua? S'aumentat la dosis de cloro? A on puc consultar l'analítica de l'aigua d'Olesa? Perquè tinc peixos tropicals

Oficina Virtual
Companyia
La Comunitat Minera Olesana és una Societat fundada l’any 1868 per un grup d’Olesans esperonats pel modernisme...

Contacte
Us animem a fer-nos arribar el seu suggeriment, reclamació o queixa a fí i a efecte de poder oferir-vos un servei més eficaç i de qualitat
Instal·lacions
Mapainstal·lacions

Consells d'ús d'aigua

Newsletter
Vols rebre l'actualitat de la Comunitat Minera Olesana al teu correu? Subscriu-te i et mantindrem informat.